.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار محسن رضایی با نماينده ولي فقيه در گلستان
من برنامه ‌و صحبت‌هاي شما را گوش كردم اين دولت ائتلافي شما كار بزرگ و خطيري است و همين كه مي‌خواهيد آدم‌هاي توانمند را با افكار و گرايش‌هاي مختلف دور هم جمع كنيد كار بسيار بزرگي است...
ديدار محسن رضایی با نماينده ولي فقيه در گلستان

آيت‌الله مفيدي: من برنامه ‌و صحبت‌هاي شما را گوش كردم اين دولت ائتلافي شما كار بزرگ و خطيري است و همين كه مي‌خواهيد آدم‌هاي توانمند را با افكار و گرايش‌هاي مختلف دور هم جمع كنيد كار بسيار بزرگي است.
دكتر محسن رضايي در ادامه برنامه‌هاي سفر خود به استان گلستان به منزل آيت‌الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان رفته و با ايشان ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش شمال نیوز ، در اين ديدار دکتر رضایی ضمن تشریح روند حضور خود در انتخابات اظهار داشت: قصدم اين بود كه فرد ديگري با چنين برنامه‌هايي در حوزه اقتصاد و ديگر حوزه‌ها بيايد و من به او كمك كنم اما چون این اتفاق نیفتاد خود به ميدان آمدم.

آيت‌الله مفيدي نيز در اين ملاقات صميمانه تصریح کرد:بايد فضاي كشور را براي نيروهاي توانمند و قدر باز كنيم تا موفق شویم، در دوران جنگ هم اگر ما همه امكانات در يك گروه يا محدوده خاصي محدود مي‌شد هرگز به اين پيشرفت‌ها نائل نمي‌شديم.


آيت‌الله مفيدي خاطر نشان کرد: من برنامه ‌و صحبت‌هاي شما را گوش كردم اين دولت ائتلافي شما كار بزرگ و خطيري است و همين كه مي‌خواهيد آدم‌هاي توانمند را با افكار و گرايش‌هاي مختلف دور هم جمع كنيد كار بسيار بزرگي است اما بايد بدانيد كه مديريت اينها هم بايد قوي‌ترين و مقتدرترين باشد.

رضايي نيز در پاسخ به آيت‌الله نورمفيدي گفت: اگر در زمان جنگ هم بنا را بر اين مي‌گذاشتيم كه از افراد يا گروه‌هاي خاص استفاده كنيم پيروز نمي‌شديم. الان هم دليلي ندارد كه براي رفع فقر و گراني و بيكاري از همه نيروها استفاده نكنيم.

وی افزود: من در زمان جنگ هم به وحدت فرماندهي اعتقاد نداشتم و اگر من دولت را به دست بگيرم از وزرايي استفاده خواهم كرد كه هر كدام در قواره رئيس‌جمهور هستند.

دکتر رضایی در ادامه به آيت‌الله مفيدي گفت: برنامه و طرح داشتن برای يك نامزد رياست‌جمهوري مساله مهمي است و من با طرح و برنامه به ميدان آمدم و هرگز هم قبول ندارم كه رئيس‌جمهور بعد از 4 سال بيايد و بگويد نگذاشتند كار كنم.

دکتر رضایی اظهار داشت: من با چشم باز آمدم، مشكلات را مي‌دانم و مسووليت قبول مي‌كنم بعد از 4 سال هم خود به مردم پاسخگو خواهم بود.

در اين ديدار آيت‌الله نورمفيدي سابقه درخشان دكتر رضايي را يادآور شد و خاطرنشان كرد: وقتي برنامه‌هاي شما را خواندم،‌ فهميدم كه بعد از جنگ هم بيكار نبوده‌ايد و فكر كرده‌ايد.

آيت‌الله مفيدي در پایان این دیدار خطاب به محسن رضایی اظهار داشت: دولت ائتلافي شما اگر محقق شود تحول بزرگي را شاهد خواهيم برد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 6 خرداد 1388
دکتر محسن رضایی در امتداد سوم خرداد جبهه ها تا 22 خرداد 88 حماسه ها ...
که میراث خویش را بدارید دوست ........که گنجی زپیشینیان اندراوست
بیاد روزهای حماسه و ایثار ، بیاد آنانی که در خط مقدم دفاع مقدس تاریخ ایران را زرین نمودند . بیاد مجاهدتها و تلاش خستگی ناپذیر رزمندگان و بیاد راست قامتان تاریخ ، شهدا و جانبازان ...
آری امتداد رزمندگی ، سازندگی است . سازندگی ایرانی آباد و آزاد و سربلند . در این راستا قدرشناس رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس باشیم و اعتماد نماییم کسانی که توان و مدیریت روزهای رزمندگی را داشتند قطعا از عهده مدیریت سازندگی ایران عزیز اسلامی را خواهند داشت . امروز حضور یادگاران دفاع مقدس را در عرصه انتخابات ارج می نهیم و حضور سرخ ایشان را در سرزمین لاله های مازندران گرامی میداریم . با تشکر – جعفر قربان پور داوطلب فرهنگی نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دهم از مازندران و شهرستان تاریخی و سرافراز ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.